chat batak oyna tavla oyna gay sohbet bedava okey oyna gabile oyunlar oyna ko cuce youwin şişli escort
Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin!
Sayfa: [1]
Gnderen Konu: Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin!  (Okunma Says 1863 Defa)
0 ye ve 1 Ziyareti Konuyu ncelemekte.
imge34
Kralie
*
Cinsiyet: Bayan
Mesaj Says: 1658

Avatar Yok


yelik Bilgileri
« : 01 Mart 2013, 17:10:08 »



Mevsimsel olarak souk algnlklar hastalklar sk grlmekte

Peki siz bu salgnla nasl ba edeceksiniz ? Uzman Diyetisyen Pnar Kural En hastalklara yakalanmamanz iin baklk sisteminizi glendirmeniz ile ilgili nemli bilgiler verdi.

 
Bakl sistemi; vcudumuzu enfeksiyonlara yol aan virs,bakteri ve parazit gibi mikroorganizmalarn zararl etkilerine kar koruyan sistemdir.Gl bir baklk sistemine sahip olmak,pandemik yada mevsimsel grip yada souk algnlklarndan korunmak iin nemlidir. Gribal enfeksiyonlardan korunmak yada enfeksiyonlarla sava halindeki vcudumuzun baklk sistemini gl tutmak ise tabi ki bizim elimizdedir. Salgna kar retilen ila ve a yntemlerine bavurmadan nce, vcudumuzun doal baklk sistemini korumak ve glendirmek iin salkl beslenmek birincil kuraldr.
 
Vcut direncimiz nasl artar?
 
eitlilik yaamn taddr.Her renkte,farkl lezzetteki besinleri her gn tketmek salkl bir bedene sahip olmann temel kuraldr. Besinlerin ou birden fazla besin esi iermekte ancak hibiri hepsini iermemektedir.Tek eit beslenme ekli birok nemli besin esinden mahrum kalmamz demektir. Bu yzden gl bir immn sistem ve kaliteli bir besin rnts iin st , et grubu , sebze, meyve, ya ve yal tohumlar , tahllar gnlk beslenmemizde dengeli bir ekilde yer almaldr.
 
Tabi iyi beslenelim derken dozu karmamalyz. Yaplan birok bilimsel almada iman yada obezlerin immn sistemlerinin daha zayf olduu ,fazla ya dokusunun immn sistemi olumsuz etkiledii ve inflamasyona yol at gsterilmitir. unu unutmamalyz ki; baklk sistemimizi ok yemek deil, yeterli ve kaliteli beslenmek glendirir.
 
Gl baklk sistemi gl bir bedende bulunur.Kahvalt, gece aln takiben,biten enerjinin tekrar depolanabilmesi iin en nemli ndr. Beynin en nemli enerji kayna glikozdur ve gne zinde balamak iin besleyici bir kahvalt arttr. Ancak sabah sadece karbonhidrat ve eker ieren besinler ile gne balamak doru deildir. Benim size nerdiim salkl kahvalt yle; C vitamini ierii yksek bir yeil ay yada bakl sistemini destekleyici adaay,hlamur, melisa yada papatya ay,1 tatl ka organik bal,2 para ceviz yada i badem ,1 bardak yasz st yada 1 dilim light peynir,halanm yumurta,lif ierii ve besin deeri zengin tam buday ekmei ve tabi ki organik mevsim sebzeleri.
 
Son yllarda adn sklkla duyduumuz antioksidanlar; immn sistemi koruyan,bir sava halinde vcudumuzu savunan askerlerdir. Peki nedir bu antioksidan terimi? Vcudumuzda enerji reten tm hcreler oksijene ihtiya duyarlar .Oksijen yaamn temelidir. Ancak dier bir yandan oksijen ,hcrelerimizde yandnda serbest radikaller ad verilen zararl maddeler de oluur. Serbest radikaller vcut hcrelerine zarar verir. Tabi bir de ultraviole nlar, tarm ilalar, sigara , egzoz duman ve stres gibi evresel faktrler de eklenince serbest radikal oluumu kanlmaz. Ve hcre hasar sonucunda , kanser, kalp, damar hastalklar, artrit, zayf bakl sistemi ve erken yalanma gibi baz salk sorunlaryla karlamak mmkndr. Bu sebeple antioksidan besinler gl bir immn sistem iin byk nem tar. Tabiki tm vitaminler ok deerlidir ancak zellikle antioksidan etkileriyle ne kan vitaminler; Beta karoten , C ve E vitaminidir.
 
Her antioksidan kendine ait biyolojik ilevi yerine getirir. Suda eriyen C vitamini hcre ii ve d svlarda serbest radikallerle savar.E vitamini ve beta karoten yada erir zelliktedir ve lipit ve ya dokularnda bulunurlar. Antioksidanlar beraber altklar iin herhangi birinin ar yada yetersiz alm durumunda dierlerinin yararlarn engellerler. Selenyum ,inko gibi eser elementlerin yapsnda bulunan baz enzimler de organizmada antioksidan etki gsterirler. Yada znen bir vitamin olan E vitaminin en nemli grevi antioksidan zellii ile hcreleri oksidasyona kar korumasdr. E vitamininin en iyi kaynaklar; bitkisel yalar ,margarin, yal tohumlar, susam ve buday zdr. Yeil yaprakl sebzeler az miktarda E vitamini ierirler. Besinlerde bol miktarlarda bulunduu iin yetersizlii ok seyrek grlr.
 
C VTAMN- SANILANDAN DAHA DA DEERL!
 
C vitamini suda znr vitaminlerdendir. C vitamini bir antioksidan olarak beta karoten ve E vitamini ile benzer yollar izleyerek vcudumuzu zararl maddelerden korur.C vitaminin A ve E vitamininden en nemli fark vcut svlarndaki serbest radikallerle savamasdr. Suda znebildii iin vcudumuzun farkl blgelerinde koruyucu etki gsterebilir. Fakat vitaminlerin iinde en dayanksz olan olduu unutulmamaldr.mmn yant, immn sistemin ilevlerini deitirebilen eitli esansiyel (vcutta retilemeyen,dardan alnmas zorunlu ) besinlerden etkilenmektedir.nsan ve hayvan almalarnda omega 3 ya asitlerinin eitli mekanizmalarla immn sistem ilevlerinde olumlu ynde baz deiikliklere neden olduu gsterilmitir. Omega 3ler antiinflamatuar etkiye sahiptir. Ayrca viral, bakteriyel, paraziter enfeksiyonlara kar konak defansn zayflatarak hastalklardan koruyucu etkiye sahiptir. mmn sistemi desteklemesinden baka zellikle ocuklarda beyin geliimi ve kalp sal zerine olumlu etkilere sahiptir. Omega 3 ya asitleri (EPA & DHA) derin ve souk sularda yaayan balklarda fazlaca bulunur. zellikle somon, uskumru ve ton bal omega 3ten en zengin balk eitleridir. Dier omega 3 ieren besinler; anne st, keten tohumu, ceviz, badem, fndktr. Koyu yeil yaprakl sebzelerde de az miktarda bulunur. Gnlk omega 3 ihtiyac 1-3 gr kadardr. . Bu tr besinleri tketemeyen ya da beslenme sorunu yaayanlarn mutlaka balk ya ieren suplement yada uruplarla desteklenmesi hem gl bir bakl sistemi hem de beyin geliimleri iin ok nemlidir.
 
Kaliteli ,dengeli ve yeterli beslenme dnda, gribal enfeksiyonlardan korumann ya da hastal hzlca atlatmalarn salamann dier bir yolu bol sv tketmelerini salamaktr. zellikle ate ve ishal durumunda bol su iilmelidir.Gne 1 su barda C vitamini yksek taze sklm meyve ve sebze sular ile balamak bizi tm gn zinde klacaktr.Ayrca ekinezya, hlamur, kuburnu, ada ay ve bol limonlu bir yeil ay baklk sistemimizi gl tutmamz salayacaktr.
 
**SYAH TURP SUYU VE 1 YEMEK KAII BAL KARITIRIP N**
 
Logged

Kadn Temsilcisi
KadncaForum
*****

Offline

Mesajlar: 27218

View Profile
Re: Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin!
Posted on: 14 Nisan 2021, 10:11:45

 
      uyari
Merhaba Ziyareti, ncelikle Sitemize Hosgeldin. Ben KadncaForum Botu Olarak Siteden Yararlanabilmeniz in, ye Olmanz neririm. Unutmaynz! Bu Site Sadece, Biz Kadnlara zeldir.

giris  kayit
Anahtar Kelimeler: Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! oyunlari, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! programi, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! oyunu indir, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! program ykle, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! download, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! istenmeyen tyler, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! resimleri, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! haber, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! ykle, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! lazer epilasyon, Siyah Turp Ile Baklnz Glendirin! msn eklentisi, sarki szleri
Sayfa: [1]
 
Gitmek istediiniz yer:  


Benzer Konular
Konu Bal Balatan Yantlar Grnt Son Mesaj
Turp Otu Salatas Yeni
Salatalar
PnR_Sz 0 1286 Son Mesaj 07 Mays 2010, 16:59:14
Gnderen : PnR_Sz
Kemiklerinizi Glendirin! Yeni
Diyet
Mavi_Kiyamet 1 1664 Son Mesaj 09 Mays 2010, 21:42:50
Gnderen : kezban62
Kremal Turp orbas Yeni
Diyet Yemekleri
kezban62 0 1489 Son Mesaj 31 Mays 2010, 12:27:22
Gnderen : kezban62
Turp Yeni
ifal Bitkiler & Alternatif Tp
Mavi_Kiyamet 1 1946 Son Mesaj 15 Temmuz 2010, 14:14:19
Gnderen : -LoSS AnGeL-
Siyah Yzkler , Siyah Yzk Modelleri Yeni
Tak Ve Tak Tasarm
_dark_ 2 2731 Son Mesaj 25 Nisan 2011, 13:44:59
Gnderen : Karaelmas