chat batak oyna tavla oyna gay sohbet bedava okey oyna gabile oyunlar oyna deneme bonusu çevrimsiz bonus kocuce osko oldschoolko kiralık bahis sitesi satılık bahis sitesi Casinolu kiralık bahis sitesi kiralık bahis sitesi fiyatları satılık bahis sitesi satılık bahis yazılımı Kiralık bahis Sistemleri Kiralık casino siteleri Youtube izlenme satın al Youtube Abone Satın al
Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin!
Sayfa: [1]
Gnderen Konu: Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin!  (Okunma Says 1309 Defa)
0 ye ve 1 Ziyareti Konuyu ncelemekte.
kezban62
Moderatr
*
Cinsiyet: Bayan
Mesaj Says: 11426



yelik Bilgileri WWW
« : 03 ubat 2013, 15:47:26 »

beslenmek, enerji, yoga, saat, sadece, bisiklet, olabilir, Mutsuzluk, depresyon, D vitamini, Dilara Koak, karbonhidrat,
Enerjinizi ykseltmek, ruh halinizi iyiletirmek, aynaya hep mutlulukla bakmak, gzlerinizin derinliklerindeki prlt ve neeyi yakalamak iin ihtiyacnz olan tek ey ‘seim yapmak’
Nasl hissetmek,  aynada kendinizi nasl grmek istiyorsunuz? Drst olalm, mazeretleri ve bakalarn sulamay brakn. Hadi ufak deiiklikleri nemseyin, daha nceki baarlarnz hatrlayn, kendinizle gurur duyacanz eyler bulun, hatta  bunlar yazn. Kendinize gvenin ve yeni yla girerken beslenmenizdeki kk deiiklikleri bedeninize yaptnz bir yatrm olarak grn.
 
Gnde 30 dakika egzersiz yapn
Birok alma, egzersizin ruh halini iyiletirmeye yardmc olduunu; depresyon, stres ve mutsuzluk halinden uzak durmay saladn kantlad. Gnde sadece yarm saatinizi yoga, yry, dans, bisiklet veya pilatese ayrarak enerjinizi toplayabilirsiniz. Buradaki anahtar kelime, ‘sreklilik’. Egzersiz yaptnzda kendinizi iyi, gl hissetmenizi salayan ve gveninizi artrmaya  yardmc endorfin salglanr.
 
Haftada kez yal balk yiyin
Somon, orkinos ve sardalya gibi balklar, duygu durumunuzu iyiye doru artracak omega-3 ve D vitamini ierir. EPA, omega-3 ya asitlerinin bir eidi olup mental iyilik zerinde etkilidir. Bitkisel kaynaklarda bulunmaz yani dier omega-3 kaynaklar ceviz veya keten tohumu tketerek bu maddeyi alamazsnz. Bunun iin yal balklar en iyi seenekleriniz olmal. Ayn zamanda D vitamini ierikleriyle depresyon riskini azaltrlar.
 
Protein bakmndan zengin ara nler tketin
Gn iindeki younluumuz o kadar fazla ki, sabah 07.00-08.00’de kalkyor ve gece 23.00-24.00 gibi yataa giriyoruz. Yani 7/24 kouturma halindeyiz. Bir oumuzunsa bu kouturma iinde pilimizin bittii saatler, leden sonra 16.00-17.00’ye denk gelir. Sabahki kouturmann vermi olduu yorgunluk, tavan yapar ve bu saatler gnn kendimizi en yorgun ve enerjimizi en dk hissettiimiz zamanlar olur. Bu durumu zmenin ok kolay bir yolu var; doru saatte protein bakmndan zengin bir ara n tketmek. eitli almalar, proteinin beyin hcrelerinin uyanmasn ve odaklanmasn saladn ortaya koyuyor. Light yourt, 1-2 dilim az yal peynir, 1 bardak st veya 10-15 fndk sizi kendinize getirecektir.
 
Doru dozda kafeinle yorgunluuzu atn
le yemei sonrasnda zerinize rehavet kyorsa, souk veya scak yeil ya da siyah ay tercihiniz olabilir. ay, akam saatleri iin de idealdir nk yeterli kafein almn salayarak uykuyu uzaklatrp canllk verir. Kahve imeyi tercih edenlerdenseniz Trk Kahvesi iyi bir seimdir. Eer kafeine kar hassasiyetiniz varsa yatma saatinizden en az iki saat ncesinde kafeinli iecekleri tketmemeniz gerekir.
 
Kuru zme yer an
Enerji barlarn bir sre kenara koyup, elinize kk bir paket kuru zm aln. Kuru zm, en pratik enerji salaycnz olacaktr. Kuru zme genelde yeterli deer verilmez ancak enerjiyi ykseltici karbonhidrat ve potasyum ierir. Yannda bir bardak tarnl st, daha uzun sre tokluk hissi verir.
 
Su imek iin bahaneler yaratn
Hcreler, sv ve elektrolit dengesini salayamaz, sonu olarak kas yorgunluu gzlenir. Eer kas hcreleri yeterli sv alamazsa, yeterli performans gstermez. zellikle egzersiz esnasnda yeterli sv almak, byk nem tar. Egzersiz srasnda terle kaybedilen vcut svsn yerine koymak iin dzenli olarak her yarm saatte bir su tketin. Gn iinde ba arlarnzn ve yorgunluunuz sebebi, az su imeniz olabilir.
« Son Dzenleme: 03 ubat 2013, 15:49:24 Gnderen : SagittariuS » Logged

Kadn Temsilcisi
KadncaForum
*****

Offline

Mesajlar: 27213

View Profile
Re: Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin!
Posted on: 28 ubat 2021, 18:31:27

 
      uyari
Merhaba Ziyareti, ncelikle Sitemize Hosgeldin. Ben KadncaForum Botu Olarak Siteden Yararlanabilmeniz in, ye Olmanz neririm. Unutmaynz! Bu Site Sadece, Biz Kadnlara zeldir.

giris  kayit
Anahtar Kelimeler: Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! oyunlari, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! programi, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! oyunu indir, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! program ykle, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! download, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! istenmeyen tyler, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! resimleri, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! haber, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! ykle, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! lazer epilasyon, Daha Iyi Beslenin, Daha Iyi Hissedin! msn eklentisi, sarki szleri
Sayfa: [1]
 
Gitmek istediiniz yer:  


Benzer Konular
Konu Bal Balatan Yantlar Grnt Son Mesaj
Ona Bir Daha Sarilin! Yeni
Masal ve Hikayeler
AnqeL_qiRL 2 2327 Son Mesaj 22 Mays 2010, 19:00:12
Gnderen : melek_03
Az Daha Timsaha Yem Oluyordu Yeni
Korku Odas
Mavi_Kiyamet 0 1433 Son Mesaj 13 Mays 2010, 03:48:48
Gnderen : Mavi_Kiyamet
30.000'yl nce Daha M Gelimitik Yeni
lgin - Garip eyler
Mavi_Kiyamet 0 1449 Son Mesaj 20 Haziran 2010, 21:50:31
Gnderen : Mavi_Kiyamet
Hangisine Daha ok Glersiniz? Yeni
Anketler
hulya_gs 6 4322 Son Mesaj 21 Ocak 2013, 17:04:53
Gnderen : imge34
Olgunlatka Seks Daha M Iyi? Yeni
Cinsel Yaam
Milena 0 1435 Son Mesaj 28 ubat 2011, 10:22:24
Gnderen : Milena